  • Data: 2004-01-22 19:54:24
    Temat: Re: jak "przeniesc" Platnika na nowy komp?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Blesso napisał:

    > na starym kompie Platnik 4.01 i 5.01
    > komp ten (win 98se) "musi " ;) zostac zmieniony na nowy z WIN XP
    > i tu pojawia sie pytanie: jak w prosty ,bezproblemowy i bezbolesny sposob
    > przeniesc oba te programy na nowy komp
    > czy trzeba exportowac z obydwu kompow wszystkie dane ( da sie to zrobic ?) a
    > potem import ( jak sprawa z kluczami ? haslami i inszymi waznymi sprawami)
    > a moze tak przekopiowiac jak "leci" na nowy komp ( 4.01 dalo rade - tylko
    > brak PL znaczkow ; 5.01 twierdzi ze uszkodzony plik z haslem)
    > z gory dziekujac za okazana "łaske" i przepraszajac za milionowy post

    Ja to zrobiłam "na chama" - przekopiowałam katalog a potem na to
    zainstalowałam program jeszcze raz.
    O ile pamiętam to pogubił uzytkowaników i hasła ale dało sie ustawić
    nowe - było tak jakby nie miał haseł , jak przy pierwszymn uruchomieniu.
    Jak już ustawiłam to zobaczył dane i było ok.

    Ale ostrzegam, ja mam bioprądy i mnie się na komputerach zdarzaja rzeczy
    których nikt nie potrafi potem powtórzyć (ja sam tez nie :-) )

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl