  • Data: 2004-01-23 15:28:14
    Temat: Re: jak "przeniesc" Platnika na nowy komp?
    Od: "Rafal S." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie to bylo tak: moze troszeczke na okraglo .. ale zadzialalo:
    a. 4 - nie potrzebowalem ... przeciez wszystkie dane przeszly do 5
    zasilaniem (jezeli chcesz koniecznie 4 to wystarczy ja zainstalowac a
    potem
    przeniesc pliczki z danymi)
    b. na nowy komp skopiowalem baze z 5
    c. zainstalowalem 5+poprawke
    d. podlaczylem skopiowana baze
    e. zainstalowalem 6
    f. zainstalowalem poprawke do 6

    i zadzialalo :)

    jak cos to polecam jeszcze platnik.fork.pl - przydac ci sie moze (mnie
    juz
    d#$& uratowala :)

    RaFaL