  • Data: 2002-11-27 23:21:47
    Temat: Re: instalacja monitoringu
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 27 Nov 2002, Roman Miler wrote:

    >+ > > > Otrzymalam wlasnie fv za instalacje monitoringu na kwote 4500,00
    >+ > > > netto, z czego 2200,00 to usluga, a 2300,00 materialy (20 czujek,
    >+ > > > kabel, 3 klawiatury itd:....).
    [...]
    >+ Na podstawie wiedzy zdobytej na tej grupie wydaje mi sie, ze Agnieszka ma
    >+ racje. Przeciez materialy wykorzystane do wykonania monitoringu nie
    >+ przekraczaja 3500.

    Przeoczyłeś kłótnie o to czy OC samochodu należy doliczyć
    do wartości ŚT czy już do kosztów eksploatacji :)
    Wszystko to co zostało wydane *przed przyjęciem do użytkowania*
    ŚT (a przyjąc można tylko ŚT "kompletny i zdatny") liczy
    się do jego wartości początkowej - to jest w ustawie.... !
    Koszt produkcji również - niezależnie czy "produkujemy"
    sami (w tym robocizna naszych pracowników !) lub czy
    robi to "ktoś" jako usługę.

    Pozdrowienia, Gotfryd