  • Data: 2002-11-28 07:46:43
    Temat: Re: instalacja monitoringu
    Od: "Kinga" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to było trzeba sobie zrobić dwa niezintegrowane systemy
    > monitoringu, osobno dla prawego skrzydła budynku i osobno
    > dla lewego :], najlepiej żeby jedna osoba NIE MOGŁA całości
    > naraz obsłużyć ;>

    No coz, faktycznie, macie racje, po prostu bardzo chcialam w listopadzie
    miec taki "elegancki" koszt :-))
    Znalazlam na stronie www.pkwiu.owg.pl/ wydaje mi sie odpowiedni symbol
    PKWiU,
    31.62.11-57.29 urzadzenia przeciwwlamaniowe i alarmowe elektryczne,
    pozostale.
    Niestety nie potrafie tego nijak dopasowac do Wykazu Rocznych Stawek
    Amortyzacyjnych z Zalacznika nr 1 do ustawy o PDOP, ani takiego samego
    wykazu z Zalacznika do ustawy PDOF.
    A co za tym idzie nie wiem z jaka stawka trzeba amortyzowac te instalacje.
    Z gory dzieki za pomoc.
    Agnieszka