eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki[info] mamy kolejny podatek "medialny" (od tabletów i komórek) › Re: [info] mamy kolejny podatek "medialny" (od tabletów i komórek)
  • Data: 2015-04-06 18:04:37
    Temat: Re: [info] mamy kolejny podatek "medialny" (od tabletów i komórek)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chcesz porozmawiać, to ja zawsze chętnie....
    Mandziejewicz zachowuje się jak esbek, nie ma co od niego wiele wymagać,
    wydać po wypiskach...

    natomiast na grupie elektronika zaczęła się dyskusja o przetwornicach,
    wszyscy zasłużeni dla europy czują potrzebę ostrego przypierdalania się
    do mnie, za to,że napisałem, że w tej dokumentacji nic nie ma...

    pytanie: to przyszło z europy, żeby wymieniać sie wnioskami spoza tematu
    i starać się nie mówić konkretnie na temat przetowrnic? (*)

    (*) napisałem wymieniać się, oczywiście każdy mój stary fan będzie
    wiedział, że chodziło mi o spu.... się...