  • Data: 2005-06-14 10:53:26
    Temat: Re: ile podatku od darowizny-PILNE!!!
    Od: "Slayer" <b...@b...ble> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

    , płaci tylko
    > zaległy podatek od darowizny + %,

    tak i to bez odsetek za zwłokę itp....

    czy również płaci podatek zarówno od
    > darowizny jak też dochodowy + %.

    nie, dochodowego od rzeczy otrzymanych w drodze darowizny nie ma

    Ile % pobiera urząd skarbowy i jak to jest
    > liczone?

    - kwota wolna + stawka z ustawy , max 7%

    > Chodzi mi o to czy jeden czy oba podatki będę musiał zapłacić i jak
    > naliczają % w stos do czasu który upłynął od daty darowizny .

    1 podatek, czas nie ma znaczenia, aaaaa jeszcze będą ustalać średnią wartość
    rynkową mieszkania na dzień darowizny i zapewne nie będzie to cena z
    konkraktu...

    ile czasu minęło od darowizny ??