eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec) › Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec)
  • Data: 2007-09-16 21:49:32
    Temat: Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec)
    Od: Łukasz Wojciechowski <l...@p...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Wrz, 22:08, "SDD" <s...@t...pl> wrote:
    > Użytkownik "Łukasz Wojciechowski" <l...@p...lublin.pl> napisał w
    > wiadomościnews:1189710176.115303.3680@19g2000hsx.goo
    glegroups.com...> A płacisz Ty ryczałt czy dochodowy, bo się pogubiłem??

    > ryczałt

    > Nie mam - przede wszystkim dlatego, że przy ryczałcie chyba nie można
    > odliczać kosztów ( nie mam racji? ).
    >
    > Masz, ale VAT z faktur "kosztowych" odliczac jak najbardziej mozesz!
    Ok, to zadam proste aczkolwiek od drugiej strony pytanie - co muszę
    zrobić, żebym nie musiał oddać tego VAT'u ?
    Wystarczy np kupić sobie coś (coś na potrzeby firmy oczywiście) za
    2440zł brutto ?

    --
    pozdrawiam
    Łukasz Wojciechowski