eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkihotele, diety i ciastka › Re: hotele, diety i ciastka
  • Data: 2009-01-21 21:53:35
    Temat: Re: hotele, diety i ciastka
    Od: "Piotr" <h...@y...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał w wiadomości :

    > Obdarowywanie potencjalnego klienta to IMO zdecydowanie "reprezentacja",
    > reklama sprowadza się do "wyrzucania pieniędzy w błoto" (znaczy że
    > ten do kogo reklama jest skierowana *bezpośrednio* nic z niej nie
    > uzyskuje, poza ukierunkowaniem wiedzy i informacji, a ew. składowe
    > materialne w postaci kartki z wydrukiem są jedynie bezużytecznym
    > dodatkiem).
    > "Postawienie się" w ten sposób, że osoba do której owo zachowanie się
    > jest skierowane uzyskuje *korzyść* to IMO reprezentacja, bez względu
    > na to kim ta osoba jest (to ostatnie moze co najwyżej stanowić
    > przesłankę nieuznania za KUP, ale nie niezaliczenia do reprezentacji).

    Dziękuję za szczegółowe wyjaśnienie. Już prawie się przekonałem.
    Czyli np. firmowe gadżety (smycze, długopisy, breloki, itp.) to bardziej
    reprezentacja niż reklama i w koszty nie można wpuścić? No bo jakaś korzyść
    jest dla osoby która dostanie smycz czy inny gadżet?

    Pozdrawiam
    Piotr


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1