  • Data: 2006-11-30 21:44:34
    Temat: Re: handel samochodami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 30 Nov 2006, t wrote:

    > Ordynacja Podatkowa, dział "Rachunki" sobie przeczytaj, krótki jest

    Racja, racja, ale clou programu jest przy samym początku - przy
    definicji "DG w rozumieniu Ordynacji".
    Przy dyskusji o wystawianiu rachunków, a ściślej problemie OBOWIĄZKU
    wystawienia, chciałem się odezwać ze względu na zapis o tym że
    "zobowiązani są prowadzący DG" - ale zajrzałem do owej definicji
    i czym prędzej się zamknąłem ;)
    Myślę że mało kto ze statystycznych zjadaczy chleba po dowiedzeniu
    się że odsprzedając starą łopatę prowadzi DG "w rozumieniu Ordynacji"
    uniknie zawału :)
    Trzeba wyraźnie powiedzieć: "osoba prywatna prowadząca DG".
    A że sprzedaż auta jest "prowadzeniem DG" wg definicji numer
    cztery czy pięć to już inna sprawa :]

    Chce się komuś zrobić spis definicji "prowadzenia DG" w różnych
    ustawach? Można by na przyszłość do gugla odsyłać :)

    pzdr, Gotfryd