  • Data: 2006-11-30 22:23:16
    Temat: Re: handel samochodami
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 30-11-2006 o 22:44:34 Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    napisał(a):

    > Racja, racja, ale clou programu jest przy samym początku - przy
    > definicji "DG w rozumieniu Ordynacji".
    > Przy dyskusji o wystawianiu rachunków, a ściślej problemie OBOWIĄZKU
    > wystawienia, chciałem się odezwać ze względu na zapis o tym że
    > "zobowiązani są prowadzący DG" - ale zajrzałem do owej definicji
    > i czym prędzej się zamknąłem ;)

    Też kiedyś zajrzałem i też mnie zatkało - od tamtej pory się zastanawiam
    skąd się biorą te rachunki do umów zleceń czy umów osobistch
    niespełniające wymogów Ordynacji
    i czy nikt za to nie beka że dalej funkcjonują :)
    No i też od tamtej pory nie mam wątpliwości że kazdy może wystawić
    rachunek za wszytsko :)

    pozdrawiam