  • Data: 2006-07-11 19:29:40
    Temat: Re: gdzie najtaniej ksiegowosc dla spolki z o.o.?
    Od: gonia <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ależ ma dużo do rzeczy. Sama o tym piszesz pisząc o 200 na kpir i 500
    > na kh. Obniżkę cen na kpir wymusiło mnóstwo jednoosobowych 'biur',
    > które tylko kpir prowadzą. Takie 'biura' kh boją się jak ognia i stąd
    > utrzymywanie się wysokich cen.

    mnie sie zawsze wydawało, że jednak ilość pracy oraz odpowiedzialność
    składają się na tę wyższą cene, ale widocznie nie znam się. Może za
    krótko żyje, za mało wiem?;>

    > Dlatego piszę o ilości pracy a nie ilości dokumentów. I znam różnice
    > pomiędzy ilością pracy potrzebną przy kpir i kh.

    no cóż, nie pzosostaje mi nic innego, jak albo się zdziwić, że nie
    zauważasz różnicy, albo pogratulować szybkości i bystrości, słowem
    doskonałości, skoro nie ma róznicy dla pracowników owego biura pomiędzy
    30 dokumentami na kpr a kh (bo nie podejrzewam ignorancji i "olewania"
    podatnika)

    Na szczęście powoli
    > wygaszam spółeczkę i już hieny się na mnie długo nie pożywią ;-P

    mimo wszystko pozdrawiam

    porównana do hieny.....zawsze myślałam, że trochę lepiej wygladam, ale
    tu też mogę się mylić;-))))

    dobrej nocy