eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej › Re: faktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej
  • Data: 2003-07-14 14:17:05
    Temat: Re: faktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:beubf8$l78$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > podatnika

    > W innym miejscu tej ustawy (gdzies przy poczatku) jest napisane, ze jesli
    > siedziba odbiorcy uslugi jest poza granicami Polski, to usluge traktuje
    sie
    > jako wykonywana poza krajem. Troche to brzmi zagmatwanie, ale tak jest.
    Mam
    > na to nawet papier z US, bo skladalem zapytanie w tej sprawie

    A nie pomyliło Ci się czasem z importem usług?

    5) imporcie usług - rozumie się przez to usługi świadczone na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej, za których wykonanie należność jest przekazywana
    osobie lub jednostce mającej siedzibę bądź miejsce zamieszkania za granicą,
    a także usługi turystyki wyjazdowej,

    Ja na piśmie niestety nie mam nic :( Jedynie kilkadziesiąt minut rozmów
    telefonicznych z paniami z różnych urzędów skarbowych...

    A możesz w wolnej chwili poszukać tego pisma i napisać dokładnie, w którym
    miejscu w ustawie jest coś takiego? Z góry dzięki!
    pzdr
    Kasia