eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej › Re: faktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej
  • Data: 2003-07-14 19:11:50
    Temat: Re: faktura za usługę wykonaną w Polsce dla os. zagranicznej
    Od: "Arkadesh Dreadful" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> napisał w
    wiadomości news:beue1c$9jk$1@druid.ceti.pl...

    > A nie pomyliło Ci się czasem z importem usług?

    nie.. jestem jak najbardziej eksporterem.

    > A możesz w wolnej chwili poszukać tego pisma i napisać dokładnie, w którym
    > miejscu w ustawie jest coś takiego? Z góry dzięki!

    Art 4 a
    1. W przypadku świadczenia usług, o których mowa w art. 4 pkt 2 lit. c)-e),
    przez osoby prawne, jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej
    oraz osoby fizyczne mające siedzibę lub miejsce zamieszkania na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej na rzecz:
    1) osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości
    prawnej oraz osób fizycznych mających siedzibę lub miejsce zamieszkania na
    terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - miejscem świadczenia usług jest
    miejsce, gdzie świadczący usługę posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania,

    2) osób prawnych, jednostek organizacyjnych nie mających osobowości
    prawnej oraz osób fizycznych mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
    granicami Rzeczypospolitej Polskiej - miejscem świadczenia usług jest
    miejsce, gdzie nabywca usługi posiada siedzibę lub miejsce zamieszkania, z
    zastrzeżeniem ust. 2.

    pzdr
    Arkadesh