  • Data: 2009-04-10 21:50:33
    Temat: Re: faktura z zeskanowaną pieczątka
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 10 Apr 2009, GregZorbaEmmanuelYork wrote:

> [...]
    _pdf_efaktura_vat_prasa_3573.php

    > ja swoje wszystkie firmowe maile podpisuje elektronicznie z automatu,

    Ale sam fakt prawidłowego podpisu *nie* jest warunkiem wystarczającym
    do akceptacji takiej f-ry.
    Jeśli odbiorca nie utrzymyje infrastruktury zapewniającej weryfikację,
    archiwizację i udostępnianie w formie elektronicznej (np. "koszty go
    zabiją"), to otrzymanie podpisanej cyfrowo treści w niczym nie
    polepsza jego sytuacji.
    Faktura jest "nieważna" jeśli nie ma jego podpisanej (odręcznie lub
    elektronicznie - przy czym zakładam że on NIE ma certyfikatu więc
    tak nie mógł) zgody.
    A jeśli wyraził zgodę, to musi spełniać wymogi.

    > więc
    > jest, nie doczytałem czy wątkotwórca ma podpis czy nie,

    Tak czy inaczej - aby f-ra była "akceptowalna" jako prawidłowa, musiałby
    wyrazić *podpisem* zgodę na tę formę.
    I umieć udostępnić USowi (w formie elektronicznej podpisanej
    "certyfikowanym" dokumenty...)

    pzdr, Gotfryd