eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura z błednymi danymi › Re: faktura z błednymi danymi
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Maciek Bartnik <m...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura z błednymi danymi
    Date: Thu, 22 Jan 2004 11:33:04 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 25
    Message-ID: <buo8uu$r77$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <bulj7t$1oj$1@nemesis.news.tpi.pl> <buljcu$4ph$1@news.atman.pl>
    <bulntc$ksh$1@nemesis.news.tpi.pl> <bulqkq$hjh$1@news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: ta134.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1074767647 27879 80.54.12.134 (22 Jan 2004 10:34:07
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 22 Jan 2004 10:34:07 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.0; en-US; rv:1.5) Gecko/20031007
    Hamster/2.0.0.0
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <bulqkq$hjh$1@news.atman.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:103011
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2004-01-21 13:17, Użytkownik Jureq napisał:
    > To nie o to chodzi gdzie się załatwia. Napisałeś jeśli dobrze
    > zrozumiałem, że umowę z tepsą masz podpisaną 5 listopada, wic nie masz
    > już nic do załatwiania. Dalszy ciąg należy do nich. Chodzi tylko o to
    > czy w aktualnym regulaminie świadczenia usług tepsy jest napisane co
    > należy zrobić gdy nie otrzyma się rachunku, aby nie płacić odsetek i
    > żeby nie odłaczyli telefonu. Dawno temu procedura była właśnie taka jak
    > napisałem poprzednio. Jeśli w aktualnym regulaminie nic na ten temat
    > nie ma, to najlepiej pisz co miesiąc pisemka "Nie otrzymałem rachunku
    > za miesiąc ten i ten", zawoź do BOK i zostawiaj po potwierdzeniu na
    > kopii.
    Problem jest w tym, że obecnie jest podobno jedno BOK na całą Warszawę,
    więc nawet nie chcę mysleć co się tam dzieje. Reklamacje załatwia się
    przez "błękitną linię" (bardzo wygodne - nikt nie ma potwierdzenia
    złożenia reklamacji). W Telepunktach można tylko zawierać umowy - nie
    można ich rozwiązać, czy złożyć reklamacji. W ten sposób mój kolega
    kilka razy próbował rozwiązać umowę, ale się nie udało. Dzwonił na
    "błękitną", tam go przekierowywali do działu, gdzie można rozwiązać
    umowę i połączenie było przerywane - niezłe jaja :-)
    No ale to już zupełnie nie na temat, więc kończę. Dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1