eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkifaktura z błednymi danymi › Re: faktura z błednymi danymi
  • Data: 2004-01-22 10:33:04
    Temat: Re: faktura z błednymi danymi
    Od: Maciek Bartnik <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 2004-01-21 13:17, Użytkownik Jureq napisał:
    > To nie o to chodzi gdzie się załatwia. Napisałeś jeśli dobrze
    > zrozumiałem, że umowę z tepsą masz podpisaną 5 listopada, wic nie masz
    > już nic do załatwiania. Dalszy ciąg należy do nich. Chodzi tylko o to
    > czy w aktualnym regulaminie świadczenia usług tepsy jest napisane co
    > należy zrobić gdy nie otrzyma się rachunku, aby nie płacić odsetek i
    > żeby nie odłaczyli telefonu. Dawno temu procedura była właśnie taka jak
    > napisałem poprzednio. Jeśli w aktualnym regulaminie nic na ten temat
    > nie ma, to najlepiej pisz co miesiąc pisemka "Nie otrzymałem rachunku
    > za miesiąc ten i ten", zawoź do BOK i zostawiaj po potwierdzeniu na
    > kopii.
    Problem jest w tym, że obecnie jest podobno jedno BOK na całą Warszawę,
    więc nawet nie chcę mysleć co się tam dzieje. Reklamacje załatwia się
    przez "błękitną linię" (bardzo wygodne - nikt nie ma potwierdzenia
    złożenia reklamacji). W Telepunktach można tylko zawierać umowy - nie
    można ich rozwiązać, czy złożyć reklamacji. W ten sposób mój kolega
    kilka razy próbował rozwiązać umowę, ale się nie udało. Dzwonił na
    "błękitną", tam go przekierowywali do działu, gdzie można rozwiązać
    umowę i połączenie było przerywane - niezłe jaja :-)
    No ale to już zupełnie nie na temat, więc kończę. Dzięki za pomoc.

    --
    Pozdrawiam
    Maciek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1