    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura powyzej 3500zl
    Date: Mon, 28 Apr 2008 13:48:41 +0200

    Użytkownik "lost" <l...@n...pl> napisał w wiadomości news:

    > To się nazywa stworzyć "markę" i jeszcze miec chętnych do otwierania
    > sklepów ;-)
    > Jeżeli to tylko kilkanaście tys. to czy nie warto wziąć pożyczki i uwolnić
    > się od żabki? :)

    Nie wiem dokładnie czy kilkanaście czy jednak więcej, niemniej dopóki jakoś
    na życie wystarcza to pewnie się na to nie zdecydują, spłacanie tej pożyczki
    z pracy sprzedawcy na etacie pewnie łatwiejsze by nie było.
    Inna sprawa że to wystarczanie wymaga aby cała rodzina w sklepie siedziała
    przez kilkanaście godzin dziennie, świątek, piątek czy niedziela.
    Gdyby zatrudnić kilku (niezbędnych) pracowników to cały interes byłby
    deficytowy.