  • Data: 2003-02-05 19:33:31
    Temat: Re: faktura obowiązkowo?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik PiotrP napisał:

    > oj Maddy, Maddy, właśnie się szarpię z Pocztą Polską Kraków - mają jakieś
    > chore wewnętrzne zarządzenie, żeby nie fakturować sprzedaży snaczków
    > skarbowych, i .... nie ma mowy, dają pokwitowanie i wyganiają z poczty
    Znaczek skarbowy nie jest ani towarem ani usługa - to dowód wniesienia
    opłaty skarbowej.
    Nigdy nie wystawiało sie i nie wystawia faktur na znaczki skarbowe.
    To nie jest towar zwolniony z VAT - znaczków skarbowych VAT po prostu
    nie dotyczy.

    > honorowo już się szarpię, przejdę to ja i prawnik, ale .... kto by
    > pomyślał.... przemiły moloch/monopolista
    Na znaczki skarbow możesz dostać potwierdzenie ich zakupu, pokwitowanie,
    rachunek, jak by tego nie zwał, ale NIGDY faktry VAT.
    US takich dokumentów nigdy nie kwestionował i nie kwestionuje, nawet gdy
    sa to duże kwoty.
    Po cholerę Ci faktura VAT? Fetyszyzm jakis czy co?
    Ok, znam ludzi którzy uwazają że rachunek bez VATu to nie dokument
    księgowy, ale to niedouczony margines.

    ZMIEŃ PRAWNIKA! Karmnicie ignoranta albo naciagacza.
    Nie wygracie bo to nie wojna z pocztą a ze skarbem państwa i z istota
    podatku VAT.
    Ale co prawnik sie nachapie to jego :-)
    Kurcze, która firma daje takie fuchy?

    > i ciekaw jestem, czy będzie ich to kosztować i ile :)
    Spytajmy raczej ile jeszcze chcesz wydac żeby dowiedziec sie że zaden to
    honor dac się naciagać?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk