  • Data: 2003-02-05 15:51:09
    Temat: Re: faktura obowiązkowo?
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > oj Maddy, Maddy, właśnie się szarpię z Pocztą Polską Kraków - mają
    > jakieś chore wewnętrzne zarządzenie, żeby nie fakturować sprzedaży
    > snaczków skarbowych, i .... nie ma mowy, dają pokwitowanie i
    > wyganiają z poczty
    >
    > honorowo już się szarpię, przejdę to ja i prawnik, ale .... kto by
    > pomyślał.... przemiły moloch/monopolista
    >
    > i ciekaw jestem, czy będzie ich to kosztować i ile :)

    A czy przypadkiem nie maja racji? Znaczek skarbowy nie jest ani towarem ani
    usluga. Zas fakt zakupu znaczka skarbowego nie oznacza wniesienia oplaty
    skarbowej, ktora to wnosi sie w momencie zlozenia dokumentu do stosownego
    organu. Dopiero wtedy mozesz oplate skarbowa zaliczyc w KUP.

    To tak na inzynierski rozum :-)

    M.