  • Data: 2003-02-06 14:29:28
    Temat: Re: faktura obowiązkowo?
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Wszystko OK, ale znaczki skarbowe sa KUP w momencie zakupu.

    Przyznam sie szczerze, ze TEN fragment jest dla mnie kontrowersyjny.
    Ostatecznie nie istnieje pojecie "bytu" znaczka. Znaczek sluzy jedynie do
    oplacenia oplaty skarbowej, a wtedy masz stosowna adnotacje urzedu "oplate
    skarbowa w wysokosci ... pobrano w formie znaczkow" czy cos takiego...

    Przez analogie - czy np. ZUS za pracownika zaplacony za rok z gory tez
    bedzie KUP w momencie jego zaplaty? IMHO nie.

    > Chyba że to znaczki sarboe do odsprzedaży.

    A czym sie roznia?
    :-)

    A poza tym to chyba wtedy bylyby KUP - zakup towarow i uslug.

    > Oj... z inzynierskim rozumem uwazaj. Bo Tobie sie 2+2=4, a w podatkach
    > wcale tak nie mus być :-))

    Jakos sobie daje rade. 10 lat praktyki w spolce z o.o. od 1989 roku robi
    swoje
    :-)

    M.