    From: "PiotrP" <p...@a...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura obowiązkowo?
    Date: Wed, 5 Feb 2003 13:10:20 +0100

    Podpisałam

    > Podpisałas zobowiązanie ktore z mocy prawa jest nieważne. Równie dobrze
    > mogłabys się zobowiązac że każdy kto kupi u ciebie jakąs rzecz będzie ja
    > nosił tylko w dni parzyste.
    > Fakture wystawic musisz czy chcesz czy nie. Odmowa może Cię sporo
    > kosztowac. W żywym pieniądzu.

    ciach

    oj Maddy, Maddy, właśnie się szarpię z Pocztą Polską Kraków - mają jakieś
    chore wewnętrzne zarządzenie, żeby nie fakturować sprzedaży snaczków
    skarbowych, i .... nie ma mowy, dają pokwitowanie i wyganiają z poczty

    honorowo już się szarpię, przejdę to ja i prawnik, ale .... kto by
    pomyślał.... przemiły moloch/monopolista

    i ciekaw jestem, czy będzie ich to kosztować i ile :)

    pozdrawiam
    PiotrP