    From: "ewka" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura korygująca - pomoc
    Date: Mon, 12 Nov 2007 14:07:45 +0100

    news:fh9hu8$2pt$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A nie możesz im tego jeszcze raz wydrukować, tyle że bez błędu?
    > Skoro i tak nie zaksięgowali bo nie wiedzieli jak?

    No chyba tak by bylo najlepiej, normalnie wydrukowac te sama z tym samym
    numerem poprawnie i wyslac. Nie jako korygujaca, ale zwykla. Nawet jak cos
    probowali ksiegowac to numer i data bedzie sie zgadzac, kwota netto tez.
    Byleby tamta zle wydrukowana zniszczyli, chyba ze jest mozliwosc osobistego
    kontaktu to jeszcze lepiej, tamta zabrac a dac prawidlowa.

    > Nie mam pomysłu jak wystawić faktur korygująca w takim przypadku.

    No dziwna sprawa, bo w zasadzie nie ma bledu, bo netto sie zgadza, vat tez
    ostateczna kwota zaplaty tez. Generalnie jakos musi sie dac, bo jesli nie
    podstawiajac poprawna zamiast tej to tylko f. korygujaca mozna to poprawic.

    --
    pozdr,
    ewka