    From: "mcgregor" <gzaczynski(n.o.s.p.a.m)@yahoo.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura VAT do UE z 0%VAT - swiadczenie uslugi
    Date: Thu, 2 Sep 2004 23:50:36 +0200

    Odpowiedzi na pewno pomogly.
    1. Znasz moze numer dzienniku ustaw przepisu (RMF par 30 pkt 2) jakos go nie
    moge znalesc
    2. "> Pewnie robią tak jak my np przy WNT.
    > Naliczają i odliczają."
    Mozesz mi bardziej przyblizyc na czym to polega i ktory Dz.Ustaw sie tego
    tyczy
    3. Czy firma swiadczaca uslugi w krajach UE musi byc platnikiem VAT?
    Dzieki za odpwiedzi