  • Data: 2010-01-12 11:14:24
    Temat: Re: etat i DG
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Sty, 00:09, "Wojtek" <w...@y...com> wrote:
    > Witam
    >
    > Prowadzę 1osDG,KPiR+VAT
    > Dodatkowo dostałem propozycję etatu na umowę o pracę.
    > Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co mi się bardziej opłaca: etat czy
    > rozliczanie fakturami.
    > Proponowane wynagrodzenie na etat to 4500brutto a do faktury 4500 netto+VAT.

    Targuj się. Od 4500 brutto pensji pracodawca wydałby jeszcze ok. 800
    zł na ZUS + różne koszty (badanie okresowe, BHP, papierkologia), a do
    tego mając Cię na etacie musi zapewnić urlop (zapewne 26 dni, a więc 5
    z 52 tygodni, więc +10% od razu trzeba doliczyć), wynagrodzenie za
    czas choroby, okres wypowiedzenia itp.
    Podsumowując: ja bym zaczął od 5500 + VAT (+współczynnik
    targowania :-), chyba, że zapewnia też płatny urlop, to wtedy z 10%
    mniej.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski