  • Data: 2003-08-08 13:41:09
    Temat: Re: etat, czy umowa zlecenie?
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Wozniacki wrote:

    > ...chyba niejsano sie wyrazilem (bo i niewyraznie zaslyszalem, ale raz
    > na pewno w programie PLUS MNUS na tvp1).
    >
    > Otoz stwierdzono, jakoby osoba prowadzaca DG mogla sobie dowolnie
    > wybrac opodatkowanie wg PIT (jak wiadomo progresywne) albo CIT (19% od
    > nowego roku). I to wlasnie jest dla mnie wrecz nieprawdopodobne!

    To tylko gdybanie dziennikarzy. Co przejdzie przez Sejm nie wiadomo. Ja
    osobiście uważam za najbardziej prawdopodobne przejście "tylko CIT". I
    jest to dla mnie niekorzystne bo i tak nie wyjdę poza 1 próg, a w
    porównaniu z PIT nie będzie tzw. "kwoty wolnej" i podatek wzrośnie mi o
    około 50 zł miesięcznie.