  • Data: 2004-02-09 08:51:36
    Temat: Re: emerytura
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gazeta napisał:

    > Dzięki za odpowiedź, ale tu chodzi o to, że styczeń był z zakładu pracy, a
    > od lutego do grudnia z ZUSu i w takich przypadkach ZUS chyba powinien
    > przysłać PIT mojej mamie, przecież ta sama osoba nie będzie składała dwóch
    > zeznań podatkowych. Tak sądzę, ale dzięki za odpowiedź.

    O ile dobrz pamietam to zus przysyła PIT-11 z jakąs literka (dziadka
    rozliczałam w zeszłym roku i pamiętam że był to jakiś szczególny
    PIT-11). Taki pit stanowi rozliczenie ostateczne emeryta/rencisty o ile
    ten nie musi rozliczać się samodzielnie z mocy prawa (np. chce sie
    rozliczyc z małzonkiem, uwzględniając ulgi, ma inne dochody, itp).

    Co by nie było PIT za wypłaty emerytury dokonane w roku 2003 musi przyjść.

    I powinien juz być.
    Nalezy interweniowac w ZUSie. Koniecznie.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl