  • Data: 2011-02-01 22:09:31
    Temat: Re: e-deklaracje
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    grzegorz w <news:4d487496$1@news.home.net.pl>:

    > ...wyczerpująco.

    > Gdzie jest ten podpis?

    Było nie wycinać cytatu z instrukcji...
    Ale proszę, powtórzę Ci:
    "Instrukcja wypełniania interaktywnych formularzy służących do składania
    deklaracji PIT-16A, PIT-19A zeznań PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38,
    PIT-39 oraz wniosku PIT-16 w roku 2011 oraz podpisywania ich podpisem
    elektronicznym nieweryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego
    certyfikatu i przesyłania do systemu e-Deklaracje"

    > Autoryzacja jest w postaci podania dochodu z poprzednich lat.

    Nie, żeby złożyć PIT do US przez e-deklaracje nie musisz się autoryzować,
    masz się uwierzytelnić (podpisać)

    > "Najnowsza wersja 3.0.5 aplikacji e-Deklaracje Desktop służy jako
    > narzędzie wspierające korzystanie z formularzy interaktywnych w zakresie
    > PIT-16, PIT-16A, PIT-16Z, PIT-19A, PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37,
    > PIT-38, PIT-39 bez podpisu kwalifikowanego"

    Toż pisałem, że jeśli z jakiegoś powodu potrzebujesz podpisu
    kwalifikowanego, to użyj "czystych" pedeefów, tylko czy one na pewno są
    /czyste/?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]