  • Data: 2012-04-02 08:59:33
    Temat: Re: e-Deklaracje - ktory rok?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:slrnjneoqt.1bdn.proteus@pl-test.org...

    > 2012.

    > Te z 2011 są za rok 2010. Jak otworzysz, to rok będziesz miał od razu
    > wypełniony.

    Jesteś pewien? U mnie formularze 2012 są nieaktywne. Oczywiście ściagnęłąm
    aktualizacje. Wypełniałam 2011 i rok podstawił mi się prawidłowo z automatu.
    Formularze są chyba przypisane do roku, który jest rozliczany, a nie do
    tego, kiedy to robię. Przecież np. za rok o tej porze mogę złożyć korektę
    zeznania za 2011 rok.
    Poza tym - wybierając ten formularz - widzę, że podstawił mi się prawidłowy.
    PIT-36 ma drobne różnice w porównaniu z ubiegłorocznym.

    marzatela
    http://www.szultaset.pl