  • Data: 2012-04-02 12:36:57
    Temat: Re: e-Deklaracje - ktory rok?
    Od: "Marzena" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marzena" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jlbua0$iku$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Aplikację aktualizowałam gdzieś w połowie marca. Katalog 2012 jest u mnie
    > nieaktywny, nei ma tam żadnych formularzy.
    > Porównywalam też PIT-36 obecny i ten z ubiegłego roku. Są drobne różnice,
    > ale podstawił mi się właściwy.
    > W samej aplikacji, na pierwszym ekranie w prawym dolnym rogu mam 4. 0.6. -
    > wygląda to na wersję aplikacji.
    (...)

    Zadzwoniłam do KIP - masz rację. Rozliczając teraz ubiegły rok - powinno się
    wybierać formularze z katalogu 2012 .
    Wybierając z innego katalogu - od razu na początku formularza podstawia się
    rok, któego dotyczy rozliczenie. Nie ma tam możliwości ręcznej korekty.
    Najnowsza wersja aplikacji to 4.0.6.
    U mnie e-Deklaracje zachowują się nietypowo - najprawdopodobniej przyczyną
    jest to, że aktualizowałam aplikację wcześniej, otworzyłam formularz i
    zapisałam kopie robczą, a po jakimś czasie - jeszcze doszła kolejna wersja
    aplikacji.
    Niemniej jednak formularz wyszedł mi dobry, aktualny i nic nie muszę
    zmieniać.
    Pozdrawiam

    marzatela
    http://www.szultaset.pl