  • Data: 2009-08-13 12:49:49
    Temat: Re: dziwna sprawa z podatkiem liniowym
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:
    > Pewnie masz rację. Załóżmy że to prawda. JAk zatem się rozliczać:
    > liniowo czy na zasadach ogólnych?

    Ja bym rozliczył na zasadach ogólnych, jako przychody 2009.
    Ale nie chce mi się szukać niczego na poparcie - na pewno by się coś
    znalazło.
    Wiem, że to niewłaściwe
    kierować się logiką w podatkach, ale jak by wypłacali po 2,5zł rocznie przez
    kilkanaście lat,
    to oznaczałoby utratę prawa do rozliczenia wspólnego wogóle.