  • Data: 2004-01-08 22:03:28
    Temat: Re: dochody z zagranicy, przewalutowanie
    Od: "ag" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Corian" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:btkfb6$3de$1@panorama.wcss.wroc.pl...
    > Czy ktoś się orientuje jakie przepisy reguluja sprawe placenia podatku
    dochodowego od odób fizycznych jeśli zawarta ma byc umowa o dzieło z
    podmiotem zagranicznym nie majacym siedziby w Polsce a zapłata ma byc w
    walucie obcej. Czy potrzebne jest jakies specjalne konto w banku?na jakiej
    podstawie i w jaki sposób trzeba rozliczac tzw. roznice kursowe. A moze ktos
    wie o jakiejs dobrej ksiazece która te trudne pytania w latwy sposob by mi
    wyjasniła?

    hmmmmm
    to tak w ogóle można ? - zadawałem pytanie na grupie czy można podpisać
    umowe o dzieło z podmiotem zagranicznym nie mającym oddziału w Polsce ale
    nie otrzymałem odpowiedzi; wiedziony przeczuciem skorzystałem z archiwum i
    znalazłem odpowiedzi na podobne pytanie w których stało że nie można stricte
    umowy o dzieło podpisać z w/w podmiotem zagranicznym, co prawda bez podania
    odpowiednich paragrafów czy przepisów wykonawczych ale jednak kilka osób
    odpisało; zatem prosiłbym o podanie podstawy na jakiej podpisanie takiej
    umowy byłoby możliwe jesli takowa znalazłeś;

    pozdr

    opyros