  • Data: 2010-04-27 07:29:27
    Temat: Re: dochód poniżej 200 zł - rozliczać czy nie
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 27 Kwi, 08:56, s_13 <s...@i...pl> wrote:

    > gólnie rzecz biorąc:
    > jeśli dochód z tych umów nie przekracza 200 PLN miesięcznie (!!!) od
    > tego samego (!!!) zleceniodawcy, to zleceniodawca odprowadza 20% do US

    Nie całkiem tak. Jeśli z umowy wynika wynagrodzenie nie większe niż
    200 zł, to jest tak, jak piszesz.
    Pewien znany mi kadrowiec, który ma umowę prowizyjną z PZU dostaje
    przelew, jak mu się ta prowizja zbierze większa niż 50 zł, ale PIT-11
    na koniec roku jest, a sam PIT płacony jest zaliczkowo, a nie
    ryczałtowo.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski