  • Data: 2010-04-28 14:10:42
    Temat: Re: dochód poniżej 200 zł - rozliczać czy nie
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28-04-2010 16:06, Karol_tom pisze:

    > Właśnie tego zupełnie nie rozumiem, że pracując u innych pracodawców,
    > przy takiej samej (umowa zlecenie) umowie, nic nie otrzymałem.
    > (Na żadnej z umów nie było napisane, że zarobię poniżej 200 zł).

    Bo to jest stosunkowo nowa regulacja i sporo ludzi się nie połapało.
    Szczególnie różni mali przedsiębiorcy co sami się rozliczają.
    Właściwie nie wiem jakie powinno być prawidłowe postępowanie, sama
    miałam jednego delikwenta który takiego pita przyniósł. Rozliczyłam jak
    wszystko inne i czekam, co US powie.

    Podatnikowi nie ma co zarzucić, można płatnikowi- bo podatek byłby
    większy ryczałtowo.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813