  • Data: 2006-04-27 04:48:00
    Temat: Re: dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne- odliczam czy nie?
    Od: "Yaga" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:e2opje$61t$1@inews.gazeta.pl...

    > posiadam tylko dochody z tytułu umów o dzieło, więc nie podlegam
    > obowiązkowemu ubezpieczeniu społecznemu i zdrowotnemu, płacę za siebie
    > dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne, czy mogę odliczyć je od podatku tak
    jak
    > odlicza się je w przypadku umowy o pracę, spotkałem w necie sprzeczne
    opinie
    > tak: http://www.pit.pl/pages/i/877.php
    > nie: http://czat.gazeta.pl/czat/1,48880,1445667.html

    No nie strasz mnie, że nie mogę odliczyć ;) Mam taką samą sytuację - w
    zeszłym roku zaczęłam płacić dobrowolne, bo skończyła mi się umowa o pracę i
    od tego czasu mam tylko umowy o dzieło.
    Zadałam też pytanie wyżej, bo mam jeszcze kilka innych problemów.
    Ale wydaje mi się ,że odliczyć można, ja tylko nie wiem ile....

    Pozdrawiam, Yaga

    --
    "Tanz - mein Leben - tanz
    Tanz mit mir