  • Data: 2007-12-15 20:45:18
    Temat: Re: "delegacja" wła?ciciela
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq pisze:
    > W dotychczasowych dyskusjach na tej grupie zawsze wychodziło, że wszystkie
    > koszty (oprócz towarów i materiałów podstawowych) można odliczać z
    > opóźnieniem. Aby tylko w tym samym roku.
    To ja się może dołączę. Do tej pory nie zaliczałem do kosztów diet, bo
    było to jakoś dziwnie interpretowane (jako KUP traktowałem tylko koszt
    mojego noclegu, dojazdu - zresztą nie było tego dużo). Widzę jednak, że
    pojawiły się nowe interpretacje i warto się tematem bliżej zainteresować
    :-) Czyli jak sprawa powinna wyglądać formalnie? Faktury za nocleg itp
    idą normalnie w koszty, zaś do diet robię sobie dowód wewnętrzny z
    informacją kiedy, gdzie i na jak długo wyjeżdżałem. Wyjazd powyżej 12h
    to chyba 23zł, zgadza się?
    Mam jeszcze tylko pytanie kiedy można mówić o podróży służbowej. Czy
    wyjazd do sąsiedniej miejscowości (jakieś 15km, można się tam dostać
    także komunikacją podmiejską) na około 12h to już jest podróż służbowa? :-)

    Maciek