  • Data: 2003-07-18 11:23:00
    Temat: Re: deklaracje podatkowe
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Sławomir Delegacz napisał:

    > Pewniejszą szkołą jest szkoła; która radzi aby oprócz zapłaty złożyć
    > deklarację PIT-4 w urzędzie właściwym ze względu na adres zamieszkania
    > płatnika do 20 dnia następnego miesiąca.

    Rozumiem że pewności szkole nie odbiera fakt że jest ona niezgodna z ustawą?
    Ba, jest niezgodna nawet z objasnieniem na PIT-4, gdyby kiedys chciało
    Ci sie je przeczytać.

    Żaden US w Polsce nie może mnie w żaden sposób zmusic do złożenia PIT-4
    jeżeli nie zatrudniam pracowników na umowe o prace (i pokrewne) i żaden
    US w Polsce nie może mnie za niezłożenie tego nienaleznego PIT-4 ukarać.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl