  • Data: 2003-07-18 09:03:02
    Temat: Re: deklaracje podatkowe
    Od: "Sławomir Delegacz" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Magdalena" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bf6ojd$4hq$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl...
    .

    > tu są dwie szkoły, jedni nic nie składają bo nie trzeba, inni składają
    > PIT-4 (dotyczący pobierania zal. na PDOF od pracowników na umowie o pracę
    > itd., gdzie na drugiej stronie jest pole gdzie wpisuje się pobrane
    zaliczki
    > z umów zlecenie i dzieło). Najlepiej poradź się w swoim urzędzie, jak oni
    > wolą (mój kolega np. nie wysyła nic - poza oczywiście samymi pieniędzmi i
    US
    > Wrocław Psie Pole to akceptuje).

    Pewniejszą szkołą jest szkoła; która radzi aby oprócz zapłaty złożyć
    deklarację PIT-4 w urzędzie właściwym ze względu na adres zamieszkania
    płatnika do 20 dnia następnego miesiąca.
    Poza tym w sytuacji, gdy kwota umowy o dzieło nie przekroczy w danym
    miesiącu wysokości 146,00 PLN zamiast PIT-4 składa się PIT-8A do 7-go dnia
    następnego miesiąca w US właściwym ze względu na siedzibę płatnika.

    Pozdrawiam

    Sławek