  • Data: 2007-02-25 18:38:17
    Temat: Re: darowizna ziemi - podatek??
    Od: "thetus" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Dolacze sie do wlatku.
    W moim przypadku babcia przepisala mi kawalek ziemi, za pomoca aktu
    notarialnego.
    Gdzies znalazlem zapis:

    W przypadku, gdy podstawą dokonania darowizny jest oświadczenie
    darczyńcy złożone w formie aktu notarialnego, wówczas akt notarialny
    zastępuje zeznanie podatkowe.

    Czy w moim przypadku tez musze zlozyc zeznanie SD-Z1 do US ??

    Pozdrawiam
    thetus