  • Data: 2009-08-25 16:17:06
    Temat: Re: darowizna od tesciowej
    Od: Kazik <k...@l...localnet> szukaj wiadomości tego autora

    > Wyjaśnij o co chodzi z tym zwrotem VAT?

    Razem z tesciami kupilismy dom. W chwili obecnej dom jest wlasnoscia
    tesciow. Zarowno oni jak i my (z zona) wspolfinansowalismy jego remont,
    tj. zakupywalem materialy budowlane biorac faktury na jej nazwisko.
    Kilka miesiecy pozniej wystapilismy do US o zwrot nadplaty VAT, ktory
    zostal nam przyznany, tesciowa postanowila przekazac nam ta kwote bo
    teraz my remontujemy swoja czesc domu.

    > Teraz tu na grupie, bo kiedys US może o to zapytać...

    Mam nadzieje ze grup dyskusyjnych nie grepuja ;-P.