  • Data: 2010-08-20 11:01:21
    Temat: Re: czy wolno mi zmagazynowac paliwo zeby odliczyc vat?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20-08-2010 12:45, Michał Gut pisze:

    > raczej nie - moje kwity prowadzi br
    > natomiast staram sie edukowac samodzielnie w tym kierunku aby zrozumiec
    > rachunkowosc na tyle by moc sprawnie korzystac z moich praw.

    Może zacznij od podstaw?
    Moment powstania obowiązku podatkowego i miesiąc w którym przysługuje
    odliczenie to jest abecadło. Niżej na skali wiedzy podatkowej jest już
    zwykła szkolna matematyka.

    > jak sobie uswiadamiam bledy jakie porobilem na poczatku dzialalnosci to
    > mnie krew zalewa.... niewiedza boli i kosztuje...
    > jak widzisz moja wiedza jest jeszcze poprawna. zawsze myslalem ze moge
    > odliczyc data wystawienia+3 miesiace.

    A tu niespodzianka, od 1993 roku jest to miesiąc otrzymania lub następny
    (a od pewnego czasu także kwartał otrzymania lub następny - kwartalni
    vatowcy mają większą swobodę).

    Niemniej "od zawsze" liczyła się data otrzymania faktury.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813