  • Data: 2010-08-20 16:28:48
    Temat: Re: czy wolno mi zmagazynowac paliwo zeby odliczyc vat?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Aug 2010, Maddy wrote:

    > I koniec

    No to jakieś wykroczenia skarbowe mam na koncie... ;)

    > Nie jest.

    Od jakichś dwu lat:
    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,3,10,32,670,22
    920,20100520,odliczenie-i-zwrot-podatku.html
    +++
    11. Jeżeli podatnik nie dokona obniżenia kwoty podatku należnego w
    terminach okreœlonych w ust. 10, może obniżyć kwotę podatku należnego w
    deklaracji podatkowej za jeden z dwóch następnych okresów rozliczeniowych.
    ---

    Przepis "wywalczyli" AFAIR importerzy, notorycznie nie wyrabiający
    ze skompletowaniem dokumentacji importowej (i zobowiązani uprzednio
    sposób do składania 12 korekt na rok).

    pzdr, Gotfryd