  • Data: 2010-08-21 08:51:14
    Temat: Re: czy wolno mi zmagazynowac paliwo zeby odliczyc vat?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki teoretyczny przypadek:
    > Kupujesz coś wysyłkowo, faktura wystawiona 31 sierpnia i wysłana pocztą
    > wraz z zakupem, dociera np. 2 września. Dzień później zanosisz do br
    > wszystkie faktury sierpniowe, nie mówiąc, że tę jedną dostałeś dopiero we
    > wrześniu. Jak myślisz, jak z niej rozliczą vat? :)

    bladego pojecia nie mam
    czasami niektore czesci musze tak zamawiac i faktury czasami dostarczam w
    tym samym miesiacy czasami nastepnym a czasami gubie i przynosze 2 miesiace
    pozniej. ale to sie tyczy kosztowych.
    handlowe u mnie sa o tyle w porzadku, ze zaopatruje sie w ok 3 stałych
    hurtowniach i frę mam następnego dnia po zamówieniu razem z towarem.

    tylko z kosztowymi mam takie zabawy