  • Data: 2010-08-21 08:58:07
    Temat: Re: czy wolno mi zmagazynowac paliwo zeby odliczyc vat?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaintrygowany Twoim pomysłem popytałem u kilku dystrybutorów o możliwość
    > zakupu paliwa na zapas. Generalnie ciężko ale np taki Orlen posiada
    > produkt typu karta przedpłacona:
    > http://www.orlen.pl/PL/DlaKierowcow/KartyPaliwowe/St
    rony/KartyPrzedplaconeTankBank.aspx
    > Infolinia twierdzi że wystawiają fakturę w momencie zakupu/załadowania
    > karty.
    > W razie czego to może być jakieś rozwiązanie, wpłacasz tyle ile
    > przewidujesz że zużyjesz przez 2 lata. Minus w porównaniu do Twojego
    > pomysłu jest taki że ceny mogą wzrosnąć (na zniżki nie ma co liczyć).
    >
    > Rozwiązań z zakupem samochodu typu polonez truck nie podpowiadam ;)

    Doskonałe!!!!!
    Nie wiedziałem, że można płacić za paliwo przepaidem:)
    Bardzo dziekuje za namiar - to może mi oszczędzić problemów ze składowaniem
    (wole lać z dystrybutora niz kanistra) a powinno zachować się tak samo!:)
    w poniedziałek zadzwonie do nich i dowiem się co i jak.

    kupować poldka trucka nie potrzebuje:) mam samochód benzynowy ale już go nie
    używam, a używam diesla w firmie i tylko niego. Chyba, zeby uzasadnić
    większy zakup paliwa:P ale trucki z dieslem były relatywnie calkiem
    ekonomiczne:) nie to co benzynowe 15l/100:)

    ceny paliw moga wzrosnac - ale rynkowo tak jak i moim konkurentom. Poza tym
    spodziewam się, że usd i eur beda spokojnie sobie spadać więc wzrost cen
    paliw nie powinien być taki oszałamiający.

    Ważne, że fakturę wystawiają wcześniej.

    sir