  • Data: 2010-08-20 10:48:25
    Temat: Re: czy wolno mi zmagazynowac paliwo zeby odliczyc vat?
    Od: Michał Gut <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie kokosy? To wyjdzie 50zł miesięcznie.

    ktore moge wydac na cos innego niz VAT. Dla mnie to pieniadz.

    > Jak "życzliwi" nagłośnią ten magazyn, to załapiesz się na korowód
    > znacznie ciekawszych wydarzeń - może nawet z większymi kosztami ;-)

    no coz - u mnie to raczej nie nastapi. mieszkam na wsi i mam duzo miejsca by
    zrobic. ba. mam nawet pomieszczenie ktore kiedys bylo magazynkiem paliw z
    dobra wentylacja (szczeliny przy dachu - brak litego stropu, ceglana kratka
    na jednej całej scianie).
    nie mam niezyczliwych sasiadow:)