  • Data: 2003-02-17 11:17:55
    Temat: Re: czy moge sama sobie przekazac sprzet?
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Katarzyna Kozlowska" <k...@d...pl> wrote in message
    news:b2npkr$105$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Kupilam komputer zanim rozpoczelam dzialalnosc, a wykorzystuje go do
    > prowadzonej dzialalnosci gospodarczej. Czy moge ja ( jako os. fizyczna,
    > ktora ma w posiadaniu ten sprzet ) przekazac sobie jako firmie ten
    komputer
    > i wliczyc go w koszty prowadzenia dzialalnosci?
    > I jaka wartosc mam przyjac tego sprzetu? I czy powinnam do tego spisac
    jakas
    > umowe ( sama ze soba?!! ) i odprowadzic podatek?
    >
    > Prosze o pomoc, bo w US mi mowili za kazdym razem cos innego...
> [...]

    Moze bawili sei we wrozke podobnie, jak probuje Pani sklonic do tego nas.

    Wg mnie JESLI jest pani "podatnikiem" to komputer nalezacy do podatnika
    moze pani bez zadnych oplat uzywac w DG.

    JESLI chcialaby Pani aby byl on skladnikiem majatku w prowadzonej
    dzialanosci
    trzeba by wyznaczyc jego wartosc poczatkowa.

    Boguslaw.