  • Data: 2004-12-15 08:48:46
    Temat: Re: czy mogę amortyzować współwłasność?
    Od: "Bzooo" <z...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmozczsai" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cpo12m$4cj$1@smars.pl...
    > Czyli podsumowując w sumie opłaca mi się te moje 3333 zł współudziału
    wpisać
    > w koszty (amortyzacja od 3500 napisałeś) i automatycznie wliczać w koszty
    > paliwo, naprawy, ubezpieczenie w wysokości 1/3 udziału,
    >
    > tak?

    Napisał:
    "Nie ma mowy o "udziale", "wartości udziału podatnika" itp - tylko
    WP *całego* ST (z czego *część* czyli "udział" podlega amortyzacji)."

    WP całego przekroczyła 3500 (10000>3500).
    Amortyzujesz 3333 - tak wynika z wypowiedzi Gotfryda.

    Sorki, że sie przyłączam do wątku ale byłbym wdzięczny, gdyby ktoś
    podpowiedział swoje stanowisko, jak długo amortyzować?
    Jak nowy, 5 lat (jeśli jest nowy) czy jak używany (połowe krócej).
    Nadmienię, że jestem w takiej samej sytuacji jak autor wątku, z tym,
    że moje autko jest używane.