eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczasopisma specjalistyczne w wersji elektronicznej a vat › Re: czasopisma specjalistyczne w wersji elektronicznej a vat
    From: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czasopisma specjalistyczne w wersji elektronicznej a vat
    Date: Tue, 19 Jul 2011 22:37:39 +0200

    Użytkownik "Rafal T." <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j04g19$cud$1@news.onet.pl...

    > o i znowu coś nowego - trafilem na tą informacje ale myślaem ze to chodzi
    > o książki, które nie są na nośnikach trwałych

    Wydaje mi się, że to chodzi o wszystkie materiały, które nie są na nośnikach
    trwałych, czyli takie, które mozna pobrać on-line.

    > "Zgodnie z projektem ustawy stawka VAT na publikacje elektroniczne będzie
    > uzależniona od rodzaju nośnika treści. 23-procentową stawką VAT mają być
    > objęte publikacje pobierane bezpośrednio z Internetu oraz te, z których
    > korzysta się online. Natomiast książki elektroniczne wydane na nośnikach
    > trwałych (taśmy, płyty) i oznaczone odrębnym numerem ISBN będą objęte,
    > podobnie jak książki drukowane, 5-procentową stawką podatku"
    >
    > a prawna definicja publikacji elektronicznej? To jakiś obłęd. Może po
    > prostu olać ISSN i po prostu robić to z 23% vatem?

    ISBN ma w swoich "wytycznych" definicję publikacji elektronicznej, więc jak
    to "olejesz", to nie będziesz miał się czym podeprzeć jakby co ;-)

    > ok. dzieki wielkie za chęć pomocy, pewnie się zgloszę

    Zapraszam. A jak jesteś zainteresowany małym testem - wrzuć jakiś
    przykładowy tekst do serwisu www.rw2010.pl i zobacz, czy jest w ogóle jakieś
    zainteresowanie tego typu publikacjami. Bo jeśli nie zbadałeś zbyt dobrze
    rynku, to na tym przede wszystkim możesz się przejechać ;-)

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński