eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczasopisma specjalistyczne w wersji elektronicznej a vat › Re: czasopisma specjalistyczne w wersji elektronicznej a vat
  • Data: 2011-07-19 21:30:33
    Temat: Re: czasopisma specjalistyczne w wersji elektronicznej a vat
    Od: tomek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2011-07-19, o godz. 23:25:18
    "Rafal T." <r...@v...pl> napisał(a):

    > Chcę część tych artykułów wydrukować w postaci takich broszur -
    > format A5-8 stron z takimi artykulami i je rozdać w sklepach. Za druk
    > zaplacę okolo 3000 netto. Można to by potraktować jako ulotki
    > reklamowe (chyba:)

    > Napisalem o tym ponieważ mam w pamięci taką informacje z telewizji o
    > tym że piekarzu
    >
    > http://www.wykop.pl/link/292180/darowany-chleb-byl-o
    podatkowany-vat/

    Chyba jest (albo był) limit 5zł na próbki czy materiały reklamowe,
    ale w towarach nie siedzę więc to tak "z głowy czyli z niczego".

    A co do piekarza, to za darowizny (normalnie opodatkowane) zapłacił
    bodajże 17000zł, resztę (~180000zł?) dostał za zwykłe oszustwa typu:
    pierwszy paragon nabity w południe, mimo że piekarnia sprzedawała bułki
    od 6 rano.

    WSA i NSA potwierdziły że postępowanie kontrolne było
    przeprowadzone wzorcowo, zresztą MinFin "odtajemniczył" akta żeby tą
    pokazówkę umożliwić.

    Tomek