  • Data: 2014-02-03 15:13:39
    Temat: Re: (cross) Podatek od garaży (projekt)
    Od: AL <a...@s...tam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2014-02-03 11:03, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Jako że z rana rzucili hasłem w radiu, odszukałem:
    >
    > http://www.polskieradio.pl/42/273/Artykul/1039639,Ma
    sz-garaz-plac-podatek-za-luksus

    > http://podatki.gazetaprawna.pl/artykuly/774909,podat
    ek-od-nieruchomosci-od-garazy-podwyzka-stawek.html

    > W zupełności się zgadzam, że sytuacja jest nienormalna - z jednej strony,
    > w okolicach blokowisk całe drogi są pozastawiane samochodami, miejscami
    > tak że trudno się np. autobusowi lub ciężarówce przepchnąć, z drugiej,
    > zamiast naciskać na *nie*stawianie na drodze, ministerstwo ma zamiar
    > zachęcać do... dalszego zastawiania.
    > Toć jeśli powinien być podatek, to od *braku* miejsca parkingowego :>
    > (a nawet dwu, jeśli chodzi o dojeżdżających do pracy autem :>)
    > Inna sprawa, że zróżnicowanie stawek też jest wątpliwe, pytanie
> [...]

    ciekawe jak to sie odniesie do garazy na prywatnych posesjach.
    Mam dwa (albo jeden podwojny z dwoma bramami) - to tez bede placil za to
    jako luksus?
    Zmienie ich status na 'szopy' i powiem, ze parkuje auto w szopie (nie w
    garazu) ;)