  • Data: 2004-11-24 15:31:21
    Temat: Re: co z podatkiem jak auto jest skasowane?
    Od: "Slayer" <n...@m...meila> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:co1s8a$jdm$1@news.onet.pl...

    pozwalam sobie n crossposta z pl.misc.samochody ponieważ moje argumenty nie
    trafiają...;-P

    > Jeśli chodzi o groszowe sprawy, to jasne że należy sobie odpuścić bo
    > szkoda zachodu. Co jednak jeśli sprowadzone autko to właśnie roczna eska
    > 600 tylko zdrowo puknięta? - to już może być parę złotych.

    cały czas twierdzę że należy deklarować realną wartość auta, nic ponadto, a
    w przypadku wpisania kwoty odbiegającej od średniej wartości rynkowej
    doradzam napisanie podania o weryfikację wartości...

    > No jasne, ale nie powiesz mi, że porównasz wielkość uszkodzeń po kolizji
    > kiedy auto już jest wyklepane.

    oczywiście że naprawione auto powypadkowe jest tańsze od bezwypadkowego, ale
    w razie ewentualnej wyceny należy wykazać się jakimiś dokumentami

    > JTT zbankrutowało, a Optimus ledwo dyszy - trudno więc mówić tutaj, że
    > ktoś wygrał.

    i zarazem trudno dziwić się decyzjom Urzędow Kontroli Skarbowej jeżeli prawo
    jest tak kiepskiej jakości... ustawa o VAT mówi że w przypadku exportu -
    bez Vatu, import - bez VATu, a ordynacja podatkowa mówi że jest to działanie
    mające na celu ominięcie przepisów podatkowych, jakby na to nie patrzeć
    chodziło o ominięcie obowiązku zapłaty podatku VAT... na szczęście mamy
    wyroki sądów i chociaż w naszym kochanym kraju nie ma prawa precedensowego
    to mamy precedens...

    http://tinyurl.com/6394w to powinno wyjasnić...